Ethän kopioi kuviani. Kaikki kuvat ovat omiani, ellei toisin mainita!

maanantai 21. toukokuuta 2012

Improvisoitua spontaaniutta

Heippa!

Olen aloittanut pitkän kesälomani ja tankannut kirja- ja dvd-hyllyt täyteen tätä varten. Whii. Odotan innolla niitä aamuja, kun istun kahvikupin kanssa parvekkeella, seuranani kirja ja lämmin auringonpaiste. Mmh.

Kevät on tehnyt minulle hyvää. Olen kirjoittanut paljon. Niin fanfictionia kuin runojakin. Olen lukenut ja katsonut elokuvia uudella ymmärryksellä ja halulla, jopa intohimolla. Olen myös yrittänyt säännöllisin väliajoin tehdä jotakin herkkuja, kuten vuosipäiväksi voileipäkakun ja tänään tein mustikkapiirakkaa. Kummastakaan ei ole ohjetta, sillä minä improvisoin.

Improvisoiminen ja spontaanius sopii minulle, sillä olen huomaamattani alkanut stressaajaksi. Siksi on mukavampaa tehdä asiat hetken mielijohteesta. Siis sellaiset asiat, kuten leipominen, kaupungilla käyminen tai aina yhtä mukava kirppiskiertely.

Hetken mielijohteesta hain edelliseen kouluunikin, joka päättyi perjantaina. Oli haikeaa sanoa näkemiin ihmisille joihin olen tutustunut. Mutta onneksi vain näkemiin, ei hyvästi. Kesällä sitten tulee tieto uusista seikkailumahdollisuuksista.

Pitäisi kirjoittaa useammin tänne blogiin, sillä ajatuksia tulee niin paljon, etten ehdi niitä kirjoittaa.
Menen laittamaan mustikkapiirakan uuniin.

Loppukevättä, alkukesää.

-E

Ps. Tiesittekö, että kaupungissa jotkut ihmiset kalastavat ojissa? O_O

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti