Ethän kopioi kuviani. Kaikki kuvat ovat omiani, ellei toisin mainita!

perjantai 3. elokuuta 2012

Loma loppuu kohta!

Öh, loma lähestyy loppuaan, ensiviikon keskiviikkona alkaa koulu, uusi koulu. En ole kirjoitellut hetkiin, enkä sen puolin lukenut muidenkaan blogeja, mutta tänään olen kunnostautunut ja lukenut paaaaljon rästitekstejä. :)

Innostuin aika paljon taas. Aion kirjoittaa tässä lähiaikoina taas enemmän, tai ainakin yritän kovasti. Ja eilen sain piiiiitkästä aikaan yhden ficinkin valmiiksi. Runojakin rustasin muutaman.

Mut hei, oon elossa.

Ja olen viettänyt antoisia datailu päiviä. Tänään seurassani oli suklaakakku ja aamukahvi.

Kahvihan menee nykyään parhaiten alas kuvassa olevasta lempimugistani, joka tarttui mukaani kirpparilta. Olen tehnyt muutenkin miljoonia löytöjä kirppiksiltä. Nam. Eniten tietysti kirjoja ja leffoja.

Tällä hetkellä luvussa Ian McEwanin Sovitus (josta on tehty elokuva ja joo, se tulee maanantaina telkusta, en taho kattoo, haluun lukea, hah!). Sitä ennen olen lukenut muutaman kirjasen, yhtenä suosikkina Elise Titlen Romeo. Ja vähemmän höttösenä Tommy Hellstenin Virtahepo olohuoneessa. Loistava!

Nyt jotain muutakin tähän päivään kuin tietokonetta, kiitos.

-E

1 kommentti: