Ethän kopioi kuviani. Kaikki kuvat ovat omiani, ellei toisin mainita!

maanantai 25. helmikuuta 2013

Kevät kasvattaa viherpeukaloita

Lankaköynnös - Muehlenbeckia complexa

Joulutähti (eli tähtilatva) - Euphorbia pulcherrima

Rosmariini - Rosmarinus officinalis

Olen tavattoman innostunut kasveista. Joulutähti on kitunut joulusta asti, rosmariinin ostin torstaina lidlistä ja lankaköynnöksen saimme lauantaina häälahjaksi. (Kyllä, olen nyt virallisesti rouva. :) ) Viime keväänä yritin vähän kasvattaa ruohosipulia, basilikaa ja persiljaa, mutta tulokset oli huonoakin huonommat. Ehkä nämä valmiiksi kasvatetut olisivat helpompia hoitaa. Saa nähdä. :D

Tänään ulkona näytti olevan hirmu kaunis päivä, en kuitenkaan saanut raahattua itseäni ulos asti. Olen ollut hurjan väsynyt kaiken juhlimisen jälkeen, mutta huomenna olisi paluu arkeen ja mikä ihaninta - kouluun. Olen oikeasti odottanut sitä, sillä takana on hiihtoloma ja sitä ennen sairasloma. Mukava saada arjesta kiinni. Luulen muutenkin, että kevät tuo tullessaan minuun ihan uutta virtaa ja toivottavasti paljon päivityksiä.

Nukkekoti päivityksiä ei ihan hetkeen ole tulossa, koska minulla on kesken eräs projekti, josta en saa vielä hiiskahtaakaan. Sen valmistuttua saan paljastaa kuvat. :)

Kertokaas, onko teillä viherpeukaloa? Tai tuleeko teille keväisin uusia harrastusintoja?

-Rouva E

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti