Ethän kopioi kuviani. Kaikki kuvat ovat omiani, ellei toisin mainita!

keskiviikko 18. syyskuuta 2013

INKspiration

Halusin välillä kirjoittaa jotain omasta elämästäni, enkä vain ihanasta nukkekotimaailmasta. :)

Olen ajatellut ottaa toisen tatuoinnin itselleni. Viime yönä näin unta, että menin ottamaan haluamaani tatuointia haluamaani paikkaan, mutta sainkin jonkin kukkahökötyskuvan reiteeni. Kaiken lisäksi kuva oli hyvin haparoiva ja ruma. :D

Tiedän jo melko tarkkaan mitä haluan, joten se on vain ajan kysymys. Sitä odotellessa odotellessa olen googlaillut tatuointeja ja keräsin tähän muutaman josta itse pitän. :)





Linkkaa kommentteihin netistä joku tatuointi, joka sinun mielestäsi on hieno. :)

- E

4 kommenttia:

  1. Toi vika on niin upee<3

    Mä niin haluisin jonkun tälläsen:
    http://tattoomagz.com/wp-content/uploads/expecto-patronum-tattoo-fyeahtattoos-my-first-tattoo-done-by-joe-finch-at-ink-by-17571.jpg

    Näillä näkymin alkuvuodesta mulle on tulossa nilkkaan tällästä:

    http://data2.whicdn.com/images/25250888/tumblr_m15v29262Y1qzabkfo1_400_thumb.jpg

    Äh, sait mulle kunnon tatuointikuumeen nyt!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En nyt kyllä löydä tuosta ensimmäisestä linkistä kuvaa, johon viittaat. Laitatko uuden? :o

      Jee, ootko jo varannut ajan? Kävin eilen kyselemässä hintoja ja varasin sitten jo ajankin. Omani on niin simppeli, että sain ajan jo alle kahden viikon päähän. :))

      Poista
    2. Aijaa :O Kyllä se mulla toimii, mutta siis tässä nyt suunnilleen samanlainen:

      http://4.bp.blogspot.com/-j4ADnp_kHFo/UUnFq2aBaNI/AAAAAAAABa8/IemnZm42GxM/s1600/tumblr_mhlr6bhgE81rrsv48o1_400.jpg

      En oo vielä varannu aikaa, täytyy vielä selvitellä hyviä tatuointiliikkeitä:) Apua, kahden viikon päähän jo! Millanen tatuointi sulle nyt tulee ja mihin? Vai haluutko paljastaa?;)

      Poista
    3. Hassua, tuo alkuperäinen linkki ei tosiaan minulla vie mihinkään tatuointikuvaan. Mutta tämä uusi linkki toimii ja tuo on kyllä kivan yksinkertainen. Yksinkertainen on omanikin, mutta siitä sitten myöhemmin. ;)

      Poista