Ethän kopioi kuviani. Kaikki kuvat ovat omiani, ellei toisin mainita!

keskiviikko 13. marraskuuta 2013

Mini leivontaa

Joulu tulla jolkottaa! Oletko kuullut sen jo satoja kertoja? Niin minäkin ja minusta se on edelleen hurjan hauska sanonta. Jolkottaa. Ja koska tosiaan, joulu, niin nukkekotiin piti fimo-massailla hiukan herkkuja. Mitäpä sain aikaan?








Jostain syystä minusta tuntuu, että tänä vuonna tykkään joulusta enemmän kuin pitkään aikaan, vaikka aina olen siitä kovasti pitänytkin. Oletteko te jouluihmisiä?

- Rouva E

10 kommenttia:

  1. Hyvänen aika kun oot hyvä. Niin on pientä tiherrystä että multa hukkuis tuommoset moneen kertaan - eikä sorminäppäryys riittäis alkuunkaan...Mitä jouluun tulee, niin kyllä, täältä löytyy yksi jouluihminen. Rakastan sitä tunnelmaa, tuoksuja ja koristeita ja kaikkea mitä siihen liittyy. Paitsi ehkä kaupoissa tungoksessa rynnimistä joululahjojen perässä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oih, kiitos. :) Täytyy myöntää, että kyllä täällä välillä on hermo kireällä, kun ei meinaa mitenkään onnistua, mutta harjoitus tekee mestarin. Toivottavasti. :D

      Onneksi kaupoissa rynnimisen ja tungoksen voi edes jotenkin välttää, kun aloittaa jouluun valmistautumisen ajoissa. :)

      Poista
  2. Joulua täälläkin jo odotellaan ja on kaiveltu pieniä koristeitakin esille ;) upeita leivonnaisia, voi kun munkin firmoilut onnistuisi noin hyvin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. Mun fimoilut on ihan alussa vielä, että aloittelijan tuuria täällä. :D

      Poista
  3. Ihania joulunameja :) Mä oon ihan joulufriikki, yleensä mulla on tähän aikaan vuodesta jo joulukoristeet paikoillaan, mut tänä vuonna en oo vielä saannu sitä aikaseks.

    VastaaPoista
  4. Oi miten ihania pieniä jouluherkkuja. Mulle joulu on yleensä tavalla tai toisella vaikeaa aikaa, mutta toisinaan se yllättää näyttämällä parhaat puolensa. Tämä joulu on just sellainen. Näin olen päättänyt. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joulu on kyllä paljon siitä kiinni miten siihen suhtautuu ja kenen kanssa sitä viettää. Toivon, että omasi on tänä vuonna erittäin kiva. :)

      Poista
  5. Hei, olet voittanut arvonnassani 2. palkinnon. Olen laittanut jo kerran postia sinulle, mutta ei ilmeisesti ole tullut perille. Laitatko osoitteesi tänne tude.63(at)surffi.fi, niin postitan palkintosi. Terv. Tuikku Minitarinoista

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oo, kiitos ja anteeksi, etten ole ollut tavoitettavissa vielä tätäkin kautta. Laitoin facebookin kautta vastausviestiä. :)

      Poista